رژیم لاغری 7 روزه و معروف ترین نوع آن
نوشته شده توسط : رعنا

برای همه ما حداقل یک بار پیش آمده است که یک هفته یا یک ماه دیگر به مهمانی یا مجلس خاصی دعوت شده ایم و لازم است تا در این مدت زمان کم یک رژیم لاغری سریع بگیریم. یک کاهش وزن استاندارد به این صورت است که فرد تا یک کیلوگرم در هفته وزن کم می کند. کاهش وزن بیش از یک کیلو در یک هفته ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد، اما گاهی شما مجبور هستید که در یک هفته خیلی سریع و به میزان زیادتری وزن کم کنید.

خیلی از افراد به غلط رژیم های لاغری سریع را با رژیم های خطرناک و غیراصولی اشتباه می گیرند. این در حالی است که  لاغری سریع در صورتی که درست و اصولی باشد، هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند.

ویژگی یک رژیم لاغری اصولی

در صورتی که یک رژیم لاغری اصولی و سالم گرفته باشید و ورزش را نیز در کنار آن داشته باشید، بدون نیاز به حذف وعده غذایی و ایجاد مشکلی می توانید یک کاهش وزن طبیعی داشته باشید. خیلی مهم است که یک روش درست را برای کاهش وزن و لاغری پیدا کنید و به هیچ عنوان به سراغ مکمل ها و قرص های لاغری نروید؛ مگر به توصیه پزشک.

رژیم لاغری 7 روزه

مهم ترین نکته ای که درباره رژیم لاغری اصولی باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید در طی رژیم، وعده های غذایی شما حذف شود. یکی از رژیم های لاغری معروف است؛ اما آیا این رژیم یک رژیم اصولی است؟

یکی از معروف ترین انواع رژیم لاغری 7 روزه، رژیم جنرال موتورز است که یک رژیم مناسب برای فصل بهار و تابستان است. زیرا برنامه غذایی این رژیم سرشار از میوه های متنوع است که در این فصول دسترسی به میوه ها آسان تر است. این رژیم یک رژیم مناسب برای افرادی است که قصد لاغری سریع در مدت زمان کوتاهی دارند؛ این رژیم مدعی است که در طول 7 روز 7 کیلو از وزن شما را کم می کند. اما این رژیم یک رژیم لاغری اصولی نیست و پس از قطع آن بازگشت وزن خواهید داشت.

قوانین رژیم 7 روزه جنرال موتورز به شرح زیر است:

  • روزانه 8 الی 12 لیوان آب میل کنید.
  • در سه روز اول رژیم ورزش کردن ممنوع است.
  • مصرف انواع لوبیا در طول این رژیم ممنوع است.
  • هر روز باید سوپ مخصوص جنرال موتورز میل کنید.




:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: