درمان ناهنجاری های خفیف با کدام روش بهتر است؟ لمینت دندان یا ارتونسی؟
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از سوالات پرتکرار که برای افراد بوجود می آید این است که ناهنجاری های خفیف دندان را با کدام روش درمان کنیم؟ لمینت دندان یا ارتودنسی نامرئی؟ برای پاسخ به این سوال باید مواردی از جمله: شدت ناهنجاری، صلاحدید پزشک و بودجه خودتان را در نظر بگیرید.

ارتودنسی دندان

ردیف و مرتب بودن دندان‌ها، مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به امکان تمیز کردن راحت‌تر دندان‌ها، ارتقای بهداشت دهان و دندان، تکلم واضح و رسا و داشتن لبخند زیباتر اشاره کرد.

نتایج استفاده از روش‌های ارتودنسی می‌تواند برای هر فرد بسیار چشمگیر و قابل توجه باشد. لبخندهای زیبا، بهبود سلامت دهان و دندان و افزایش کیفیت زندگی برای اغلب افراد در هر سن و سالی، از مزایای استفاده از روش ارتودنسی می‌باشد. علاوه بر آن، می‌تواند نتایج بیشتر و تأثیرگذارتری هم داشته باشد که به هماهنگی و تعامل مناسب میان ما و شما در زمینه اقدامات مراقبت از ارتودنسی ثابت و بهداشت دهان و دندان بستگی خواهد داشت.

ارتودنسی نامرئی چیست؟

ارتودنسی نامرئی یکی دیگر از درمان هایی است که برای زیباسازی و صاف کردن دندان ها انجام می گیرد. زیباسازی دندان ها دیگر لوکس نیست که محدود به ستاره های فیلم و افراد مشهور باشد، بلکه بیشتر به یک ضرورت دوره ای تبدیل شده است که در آن ظاهر بیرونی بیشترین تأثیر را دارد. با توسعه دندانپزشکی و در دسترس بودن روش های نوین درمان و تکنیک های متعدد برای به دست آوردن بهترین نتیجه با کمترین زمان و دردسر، لبخند زیبا و بدون نقص در دسترس همگان قرار گرفته است.

ارتودنسی نامرئی مناسب چه کسانی است؟

اگر جزو کسانی هستید که به ارتودنسی احتیاج دارید؛ اما از استفاده از آن  در طولانی مدت ناراحت هستید،  ارتودنسی نامرئی ممکن است بهترین راه حل برای شما باشد. ارتودنسی نامرئی یا شفاف؛ جدیدترین یافته های تحقیقاتی برای اصلاح دندان ها، بدون نیاز به سیم های فلزی است.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: