هر آنچه که باید درباره فیلر زیر چشم بدانید
نوشته شده توسط : رعنا

زیبایی یک کمیت نسبی است اما بر اساس استانداردهای جهانی یکی از موارد و عواملی که باعث کاهش زیبایی صورت در افراد می شود، گودی و سیاهی زیر چشم است. سیاهی زیر چشم در اکثر موارد به دلیل استفاده مکرر از عینک، پیری و در مواردی نیز به دلیل مشکلات کبدی ایجاد می شود. برای حل این مشکل می توانید از فیلر زیر چشم کمک بگیرید. فیلر زیر چشم به عنوان یک پر کننده باعث می شود که تیرگی و گودی های زیر چشم رفع شوند.

فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم یک روش زیبایی است. بدین صورت که یک ماده پرکننده به نام اسید هیالورونیک به زیر چشم تزریق می شود. با تزریق این ماده لایه های زخیمی در زیر پوست ایجاد می شود. این امر باعث می شود که گودی ها درمان شده و شادابی به پوست بازگردد. رایج ترین فیلرهای زیر چشم عبارتند از:

  • استایلج
  • تئوسیال
  • بلوترو
  • ژوویدرم.

به چه کسانی فیلر زیر چشم توصیه می شود؟

فیلر زیر چشم به افرادی توصیه می شود که بصورت ژنتیکی چشمانشان فرو رفته است. همچنین افرادی که پس از مدتی دچار گودی زیر چشم شده اند نیز می توانند از این روش برای درمان و بازگشت زیبایی به صورتشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: با فیلر بینی و طریق تزریق آن آشنا شوید!

 چگونگی تزریق فیلر به زیر چشم

برای اینکه بتوانید فیلر زیر چشم تزریق کنید باید به پزشک مراجعه کنید. در ابتدا پزشک زیر چشم شما را با پد الکلی ضدعفونی و سپس محل تزریق را علامت گذاری می کند. بعد از آن با سوزنی بسیار نازک مواد را به زیر پوست تزریق می کند. عمدتاً درد خاصی احساس نمی شود اما اگر لازم باشد پزشک از پماد موضعی بی حسی استفاده خواهد کرد. بعد از تزریق، ماساژ کوتاهی توسط دکتر انجام می گیرد تا ژل تزریق شده در همه قسمت ها هموار شود. تزریق فیلر در 5 الی 20 دقیقه انجام می شود.

ماندگاری فیلر زیر چشم

تزریق فیلر به زیر چشم یک روش دائمی برای از بین بردن گودی ‌های پایین چشم نیست بلکه با توجه به عوامل مختلف از جمله نوع فیلر بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند و بعد از آن مواد فیلر جذب بدن شده و اثرشان از بین می رود. بنابراین قبل از محو شدن فیلرهای قبلی حتماً برای تزریق جدید اقدام کنید تا به طور مداوم پوستی شاداب و چهره ای جوان داشته باشید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: