چگونه بهترین متخصص ارتودنسی در شمال و غرب تهران پیدا کنیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه افراد زیادی به دنبال صافی و مرتب کردن دندان هایشان هستن. برای این امر در ابتدا باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب بگردند. زیرا متخصص ارتودنسی به اندازه روند درمان ارتودنسی نیز مهم است. همچنین درمان ارتودنسی دندن یک درمان طولانی مدت است. یعنی ممکن است بین 6 الی 18 ماه به طول انجمد. به همین دلیل مهم است که مطب و یا کلینیک دندانپزشکی نزدیک محل زندگیتان باشد. زیرا این درمان نیازمند چکاپ های ماهانه است.

روش های پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی

شما در هر محل و یا شهری باشید برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی باید از روش های زیر استفاده کنید.

از بروشورهای تبلیغاتی کمک بگیرید

اکثر مناطق تهران کتابچه ها و بروشورهای تبلیغاتی مربوط به اطلاعات مشاغل آن منطقه را دارند که در درب منازل ساکنین منطقه پخش می شود. برای مثال اگر شما ساکن سعادت آباد تهران باشید قطعا در این کتابچه ها چند متخصص ارتودنسی در سعادت آباد که از نظر مراجعه کنندگان بهترین هستند را پیدا خواهید کرد.

از اطرافیان خود سوال بپرسید

مطمئنا در اطرافیان و دوستان شما افرادی پیدا می شوند که قبلا درمان ارتودنسی انجام داده اند. این افراد می توانند کمک زیادی به شما بکنند. از آنها درباره اینکه در کدام مطب ارتودنسی کرده اند؟ طول درمان ارتودنسی چقدر بوده؟ نوع درمان ارتودنسی ثابت بوده یا ارتودنسی نامرئی؟ آیا درمان خود راضی هستند یا خیر؟ و تمام سوالات مربوط به این درمان سوال کنید. اگر پزشکان معرفی شده در مناطق شمال تهران قرار دارند به عنوان مثال متخصص ارتودنسی در نیاوران، دولت و ... هستند می توانید آنها را در لیست خود قرار دهید.

دندانپزشکی که انتخاب کرده اید حتما باید متخصص ارتودنسی باشد

برخی دندانپزشکان عمومی یا سایر متخصصین خدماتی مثل درمان ارتودنسی را هم ارائه می دهند. بنابراین در هنگام پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در دولت، زعفرانیه، نیاوران و ... به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام درمان ارتودنسی نزد یک متخصص ارتودنسی بروید نه دندانپزشک عمومی، متخصص زیبایی و ترمیمی و ...

از افرادی که به این پزشکان مراجعه کرده اند سوال کنید

احتمالا از میان دوست و آشنایان شما افرادی پیدا می شوند که به دلیل مشکلات مربوط به ناصاف بودن دندان هایشان به متخصصین ارتودنسی مراجعه کرده اند. از این افراد می توانید درباره سطح رضایت آنها از پزشک مد نظر شما و اینکه مطب وی کجاست سوال کنید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: