گوشواره و اهمیت تناسب آن با صورت
نوشته شده توسط : رعنا

گوشواره یکی از زیورآلاتی است که در همه جای جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. انواع گوشواره از مواد مختلفی مانند طلای ۱۸ عیار، پلاتین، تیتانیوم، مس و نقره استرلینگ ساخته می‌شوند که با توجه به سلیقه فرد، یکی از انواع آن انتخاب میشود. از آنجا که گوشواره انواع و شکل‌های بسیار متنوعی دارد، بسیار مهم است که این اکسسوری را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید.

چهره های گرد

این افراد بهتر است از گوشواره‌ های بلند، که گردی صورتشان را کمتر نشان می دهد، استفاده کنند. گوشواره‌ های اشکی بلند و گوشواره‌ های لوستر مانند بهترین گوشواره برای صورت‌ های گرد است. گوشواره‌ های بلند با اشکال هندسی ناموزون نیز می‌تواند گزینه مناسبى برای استفاده این افراد باشد. استفاده از گوشواره‌ های کوچک مانند گوشواره‌ های میخی، گوشواره‌ های توپی شکل و گرد برای صور‌ت‌ های گرد اصلاً مناسب نیست.

چهره هاي بيضي شكل

چهره های بیضی شكل دارای پهناي يكساني از پیشانی تا گونه ها هستند و از گونه ها تا چانه باريك مي شوند. چهره بیضی شكل می تواند تقریبا هر سبک گوشواره را استفاده كند. یکی از قابل توجه ترین مدل ها كه مي تواند با چهره بیضی شکل به كار رود گوشواره هاي آويزي بیضی شکل هستند. گوشواره داخل عكس نمونه اي از اين مدل گوشواره ها مي باشد كه از طلای سفید و زرد 18 عيار ساخته شده است .

چهره های مستطیلی شکل

در این صورت بهتر است، گوشواره‌ هایی که عرض‌ شان بیشتر از طول آنهاست و یا گوشواره های گرد را انتخاب کنید. از انتخاب گوشواره هایی با زاویه اشکی، حلقه‌ای و گوشواره هایی بیضی با لبه‌ های منحنی بپرهیزید. توجه داشته باشید که اگر صورت مستطیلی شکل و موهای بلندی دارید گوشواره اشکی نباید از چانه تان بلند‌تر یا عریض تر باشد.

ست کردن مدل صورت با گوشواره

به صورت کلی، اگر موهای کوتاه دارید، چون هر گوشواره‌ای در گوش‌هایتان دیده می‌شود خیلی فرقی نمی‌کند چه مدلی را انتخاب کنید. اما به کسانی که موهای بلند دارند، توصیه می‌کنیم آویزهای بلند و گوشواره‌های سفید و درخشانی انتخاب کنند که برق آن از زیر موهایشان دیده شود.

البته اگر قرار است موهای بلند خود را در پشت سرتان جمع کنید، فرقی ندارد چه مدل گوشواره‌ای انتخاب کنید.

اگر موهای بلوند و روشن دارید، بدون شک گوشواره طلای زرد بسیار بهتر از طلای سفید یا پلاتین است. برعکس، اگر موهای تیره دارید بهتر است بدنبال خرید گوشواره‌های طلای سفید یا پلاتین باشید.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: