عمل لاغری بای پس چیست و چگونه است؟
نوشته شده توسط : رعنا

عمل لاغری بای پس معده یکی از بهترین روش های جراحی لاغری است که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از این روش برای لاغری استفاده کرده اند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل لاغری بای پس در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بای پس چیست؟

عمل لاغری بای پس معده امروزه یکی از جراحی هایی است که برای کاهش وزن انجام میشود در این عمل قسمتی از معده شما برداشته میشود. اما کسانی که عمل لاغری بای پس معده را انجام میدهند باید رژیم غذایی خاصی را داشته باشند.

قبل از انجام جراحی بای پس معده، ابتدا باید شرایط جراحی را داشته باشید و خطرات و مزایای آن را درک کنید. بزرگسالان واجد شرایط این جراحی معمولاً بیش از 45 کیلو اضافه وزن داشته باشند و یا شاخص توده بدنی (BMI) آنها بیش از 35 باشد.

برای اینکه یک کاندیدای مناسب برای عمل لاغری بای پس معده باشید، باید از قبل آماده این عمل شوید و بتوانید رژیم و عادات غذایی خود را تغییر دهید. داشتن عادات غذایی جدید می توانند این اطمینان را برای شما حاصل کنند که جراحی دارای اثرات مثبت و مادام العمری است.

قبل از جراحی باید برنامه هایی برای انواع رژیم غذایی خاص تنظیم کنید تا هم قبل و هم بعد از جراحی دنبال شود. رژیم غذایی قبل از جراحی به منظور کاهش میزان چربی در کبد و اطراف آن انجام می شود. این امر خطر عوارض حین جراحی را کاهش می دهد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین روش جراحی لاغری بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رژیم غذایی قبل از عمل لاغری بای پس معده تا حد زیادی شامل ژله های پروتئینی و سایر غذاهای پر پروتئین و کم کالری است که هضم آن آسان است. پروتئین به تقویت و محافظت از بافت عضلانی کمک می کند. پروتئین می تواند به بدن شما کمک کند تا به جای عضله برای سوخت، چربی بسوزاند. پروتئین همچنین به قدرت بدن شما کمک می کند، که می تواند بهبودی را تسریع کند.

درمورد ارثی بودن چاقی بیشتر بدانید.

با نزدیک شدن به تاریخ جراحی، ممکن است لازم باشد شما یک رژیم غذایی مایع داشته باشید. بر اساس وزن و سلامت کلی شما، پزشک ممکن است به شما اجازه دهد در این مدت مقداری مواد جامد بخورید. اینها ممکن است شامل ماهی، غلات داغ آبدار ، یا تخم مرغ های آب پز نرم باشد.

برنامه رژیم بعد از جراحی شامل چندین مرحله است. اینکه هر مرحله چه مدت طول بکشد و آنچه می توانید بخورید و بنوشید، توسط ارائه دهنده خدمات بهداشتی یا رژیم درمانی تعیین می شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری بای پس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان و همراهان همیشگی بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: